شست و شوی پتو

شست و شوی پتو

شست و شوی پتو

در گذشته به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در تولید پتو و سایر کالای خواب و وجود فضای مناسب جهت خشک کردن و آویزان نمودن پتوها در معرض نور آفتاب ، شست و شوی آنها در داخل منزل و البته با مشقت فراوان انجام می شد . این روزها دیگر در آپارتمان ها خبری از تراس های بزرگ و نورگیر نیست و پیشرفت تکنولوژی و استفاده از الیاف ترکیبی در تولید پتو جهت بهبود کیفیت و سبک سازی آن سبب شده است که شستن و خشک نمودن این نوع کالای خواب به سادگی گذشته نباشد و استفاده از روش های خانگی باعث پرز دادن ، زبری ، ایجاد الکتریسیته ساکن و تغییر در شکل هندسی و رنگ بسیاری از انواع پتوها خواهد شد .

انواع پتوها از منظر مواد تشکیل دهنده شامل پشمی ، پنبه ای ، پری ، برقی و موهر و … می باشند که امروزه اکثر قریب به اتفاق آنها به صورت ترکیبی از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه و الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر تولید می شوند و هر یک برای حفظ کیفیت در حین شست و شو نیازمند رعایت اصول تخصصی از جمله انتخاب مواد شوینده ، دمای آب ، زمان شور ، نحوه خشک شدن و … هستند .

یکی از خدمات مورد توجه مشترکین مرکز تخصصی خدمات فرش گلدیس شستشوی پتو می باشد . این کار تحت نظارت پرسنل مجرب این مرکز و با استفاده از مواد شوینده و دستگاه های تخصصی صورت گرفته و تمامی مراحل لازم از جمله گندزدایی ، ضدعفونی و کر شرعی در کنار مراحل استاندارد شست و شوی پتو لحاظ شده تا این خدمت به صورت کامل ، استاندارد و تخصصی به مشتریان ارائه شود . همچنین بسته بندی بهداشتی و ارائه ضمانتنامه سه ماهه باعث شده که مشترکین نیک اندیش با خاطری آسوده بابت رعایت بهداشت و دوام کالای خواب خود ، شست و شوی پتو و تشک های خوشخواب را نیز در کنار قالی ها به این مرکز بسپارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با قالیشویی علامه